x تبلیغات
سایت

نصب پارتیشن اداری

 

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری به معنی جدا کننده  یا تقسیم بندی فضاهای بزرگ به فضاهای کوچک است که امروزه در بیشتر ادارات از پارتیشن استفاده میکنند اما این به این معنی نیست که نمیتوان در منزل، رستوران و دانشگاه از پارتیشن استفاده کرد. شما میتوانید پارتیشن را برای تمامی مکان ها استفاده کنید و از زیبایی که به مکان شما  میدهد لذت ببرید.

استفاده از پارتیشن اداری باعث میشود شما علاوه بر زیبایی، حریم شخصی برای کارکنان خود ایجاد کنید. انواع پارتیشن شیشه ای داریم که شما با توجه به محیط کار و علاقه ی خود یک کدوم از پارتیشن های اداری را انتخاب میکنید. پارتیشن اداری دوجداره، پارتیشن اداری تک جداره، پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن اداری آلومینیوم، پارتیشن اداری ام دی اف از جمله پارتیشن های اداری هستند که ما در این مقاله هرکدام را برای شما توضیح داده ایم تا با خواندن آن ها پارتیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یکی از شرکت های معتبر با 15 سال سابقه در زمینه ی طراحی و تولید پارتیشن اداری شرکت پارتیشن پادیز است که شما میتوانید برای خرید انواع پارتیشن اداری که در بالا ذکر شد و خواندن آن ها با شرکت ما تماس بگیرید.

انواع پارتیشن

استفاده از پارتیشن اداری به دلیل تقسیم بندی فضاها میتوان از این پارتیشن تمام محیط های اداری استفاده ی بهینه کرد. شما با انجام پارتیشن اداری میتوانید یک حریم خصوصی برای کارمندان خود ایجاد کنید تا راحت تر و با آرامش بیشتری به کار های خود برسند.

پارتیشن اداری به صورت ثابت و محترک ساخته میشود البته همان طور که گفتیم از نظر ساختار به صورت های مختلفی تقسیم میشود.

انواع مختلف پارتیشن اداری در شرکت پارتیشن پادیز تولید و طراحی میشود که در این سایت انواع پارتیشن را برای شما خواهیم گفت.

پارتیشن اداری تک جداره

اگر شما محیط کوچکی در اختیار دارید و فکر یا تصور میکنید که نمیتوانید از پارتیشن برای محل کار خود استفاده کنید این فکر کاملا اشتباه است زیرا پارتیشن اداری تک جداره برای مکان هایی که کوچک هستند هم میتواند بکار برود اما این به این منظور نیست که این پارتیشن بیشتر در فضاهای کوچک استفاده میشود بسیاری از شرکت ها از این پارتیشن در فضاهای بزرگ استفاده میکنند. برای نصب این پارتیشن حتما نیاز به یک نگهدارنده یا ستون است که بتوانید این پارتیشن را نصب کنید. این پارتیشن به 2 صورت در بازار عرضه میشود که شامل:

پارتیشن اداری تک جداره 6 میل

پارتیشن اداری تک جداره 16 میل

 استفاده از این پارتیشن علاوه بر حفظ حریم خصوصی کارکنان، به دلیل استفاده از شیشه باعث حفظ نور و روشنایی محیط اداره میشود. این پارتیشن میتواند با انواع دیگر ترکیب شود تا زیبایی بهتری به اداره شما بدهد. پارتیشن اداری ام دی اف، پارتیشن اداری آلومینیوم، پارتیشن اداری شیشه ای از جمله پارتیشن هایی هستند که میتوانند با این پارتیشن ترکیب شودند.

پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن اداری دو جداره  نوعی از پارتیشن اداری است که بیشتر در اداراتی که فضای بزرگ تری دارند استفاده میشود. این پارتیشن از دو شیشه ی به فاصله ی کم ساخته شده است که به همین دلیل میتوان از پرده ی کرکره ای در این پارتیشن استفاده کرد. نصب این پارتیشن به دلیل مقاومت بالا تر نسبت به پارتیشن اداری تک جداره دیگر نیازی به ستون یا نگهداره نیست و روی زمین متصل میشود. قیمت این پارتیشن نسبت به پارتیشن اداری  تک جداره  بالاتر است. 

شما میتوانید در این پارتیشن کابل های سیستم یا کابل های شبکه را توسط پنل هایی که باز است عبور بدهید و از آن ها استفاده کنید. البته این نکته رو هم در نظر بگیرید که ممکن است پارتیشن اداری دوجداره برای محل کار شما مناسب نباشد شما میتوانید با شرکت پادیز  برای خرید این نوع پارتیشن تماس بگیرید  تا کارشناسان پارتیشن پادیز با تعیین وقت قبلی به محل کار شما  بیایند.

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف به دلیل مقاومت بالا، ارزان تر نسبت به دیگر پارتیشن ها محبوبیت زیادی دارد علاوه بر این ها در این پارتیشن به دلیل استفاده از چوب های ام دی اف بسیار سبک بوده و دارای طرح و رنگ های مختلفی است که شما میتوانید هرکدام از آن ها را خریداری کنید. این پارتیشن ها به دلیل  استفاده از چوب های ام دی اف بسیار سبک تر از نوع های پارتیشن های اداری هستند. شما میتوانید از شیشه های مات، رنگی و یا حتی از پارتیشن اداری تک جداره یا دوجداره در پارتیشن اداری ام دی اف استفاده کنید که زیبایی بینظیری به محل کار شما میدهد.

پارتیشن اداری آلومینیوم

پارتیشن آلومینومی یکی از محبوبترین پارتیشن هایی است که در بسیاری از ادارات از آن استفاه میکنند زیرا رنگ آنودایز از رنگی با کیفیت بالا برخوردار است به همین دلیل باعث زیباتر کردن محیط اطراف می شود. این پارتیشن میتواند با پارتیشن اداری ام دی اف، پارتیشن اداری تک جداره آلومینیومی، پارتیشن اداری دوجداره آلومینیوم ترکیب شود.

این پارتیشن به 3 نوع تقسم میشود که شامل:

پارتیشن اداری آلومینیوم 6 میل

 پارتیشن اداری آلومینیومی 16 میل  MDF 

پارتیشن اداری آلومینیومی 16 میل لترون

حواستان به این نکته باشد که پارتیشن اداری آلومینیومی رنگ پروفیل هاش به دو صورت رنگ پودری کوره ای و رنگ به شیوه ی آنادایز انجام میشود که شیوه ی آنادایز مقاومت بیشتر دارد و همانطور قیمت بیشتر هم نسبت به رنگ کوره ای دارد.

شما میتوانید برای خرید این پارتیشن با شرکت پارتیشن پادیز تماس بگیرید و با مشاوران ما به طور رایگاه صحبت کنید.

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری به دلیل استفاده از شیشه باعث حفظ روشنایی و نور در محیط کار میشود برای همین در بیشتر ادارات از این پارتیشن استفاده میشود. پارتیشن اداری شیشه ای ممیتوان با انواع پارتیشن ها پارتیشن اداری آلومینوم، پارتیشن اداری ام دی اف و... ترکیب شود و علاوه بر حریم خصوصی، زیبایی به محل کار شما بدهد. قیمت این پارتیشن ها را به دلیل ترکیب آن ها با انواع پارتیشن ها که ذکر شد نمیتوان تعیین کرد چون هرکدام از آن ها قیمت جداگانه ای دارند برای همین شما میتوانید با کارشناسان ما به طور رایگان صحبت کنید.

کدام نوع پارتیشن را خریداری کنیم؟

هرکدام از این پارتیشن هایی که ما در بالا گفیم مزیت خود را دارند که شما با توجه به محیط کار خود آن ها را انتخاب میکنید مثلا اگر محیط کار کوچکی دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از پارتیشن اداری تک جداره است. انتخاب بهترین نوع پارتیشن بستگی به محیط کار و سلیقه ی شما دارد. شما میتوانید برای مشاوره با شرکت پارتیشن پادیز تماس بگیرید.

نصب پارتیشن شیشه ای

به دلیل استفاده از شیشه در پارتیشن باید از افراد ماهر برای نصب پارتیشن کمک بگیریم چون اگر ازفرد عادی برای نصب پارتیشن  کمک بگیریم ممکن است خساراتی داشته باشد که نتوانید هزینه ی خرید دوباره ی آن را پرداخت کنید برای همین شما میتوانید با شرکت پارتیشن پادیز برای نصب پارتیشن تماس بگیریید تا شرکت ما نصاب های ماهر خود را به محل کار شما بفرستد.

قبل از خرید پارتیشن اداری به چه نکاتی باید رعایت کنیم؟

قبل از خرید پارتیشن ها برای اداره خود باید نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید بهترین پارتیشن اداری را انتخاب کنید.

·       هزینه: قبل از خرید شما باید بودجه ی خود را مشخص کنید تا به وسیله ی هزینه ی خود بتوانید پارتیشن اداری را بخرید.

·       انواع پارتیشن: شما با تحقیق انواع پارتیشن و مزیت های آن ها میتوانید انواع پارتیشن را بشناسید و بهترین نوع پارتیشن را برای محل کار خود انتخاب کنید.

·       خرید پارتیشن اداری از یک شرکت معتبر: شما باید برای خرید پارتیشن اداری از یک شرکت با سابقه خریداری کنید.

 

مزیت های استفاده از پارتیشن اداری

پارتیشن  در بسیاری از مکان ها از جمله ادارات، منازل، رستوران و دانشگاها استفاده میشود حالا نصب این پارتیشن ها 10 مزیت دارد که شامل:

استفاده از پارتیشن اداری مزیت هایی دارد که شامل:

1.    تنوع در طراحی و ساخت

2.    تقسیم بندی فضا و استفاده بهتر از آن

3.    هزینه بصرفه

4.    قابلیت جابه جایی

5.    عایق صدا

6.    روشنایی بیشتر محیط

7.    افزایش زیبایی محیط

8.    مقاومت بالا

9.    حریم خصوصی برای کارکنان

10.                      تعامل با محیط و کارکنان

هزینه ی خرید پارتیشن اداری

پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد که ما هرکدام را برای شما توضیح داده ایم تا در صورت خرید دقت بیشتر کنید برای همین نمیتوان قیمت ثابتی برای پارتیشن اداری تعیین کرد به عنوان مثال  قیمت پارتیشن اداری ام دی اف نسبت به قیمت پارتیشن اداری آلومینوم متفاوت است و بالعکس.

 

  

 

انواع کولرگازی زانتی

 

کولرگازی زانتی

شرکت کولرگازی زانتی یک شرکت نوپا در کشور چین است که به هدف ارتقای کیفیت کولر گازی زانتی این محصول را تولید می‌کند. کولرگازی زانتی (Zanetti air condition) در ظرفیت های 12000 تا 36000 در مدل های دیواری، ایستاده و پنجره ای تولید می‌شود.

کولرگازی ایستاده زانتی

کولرگازی های ایستاده زانتی به صورت دور ثابت تروپیکال و ظرفیت 36000، 48000 و 60000 BTU  و سه فاز 380 ولت طراحی شده است. ظرفیت بالای این محصول موجب شده است که از آن در محیط هایی با متراژ بالا مانند مساجد، اداره ها، فروشگاه ها، مراکز تجاری و... استفاده شود.

کولرگازی دیواری زانتی

کولرگازی دیواری زانتی در دو مدل مدل طراحی شده است:

  • کولرگازی دیواری on/off روتاری زانتی
  • کولرگازی دیواری on/off تروپیکال زانتی

ظرفیت های این مدل از کولرگازی های زانتی از 12000 الی 36000 BTU طراحی شده که مجهز به کمپرسور توشیبا (GMCC) در نوع روتاری آن و کمپرسور تروپیکال در نوع کولرگازی گرمسیری زانتی می‌باشد. کولرگازی دیواری زانتی قابلیت های بسیار مفید و کاربردی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  • از جمله پرتاب هوای بالا
  • کار در دمای بالای 60 درجه
  • ،بازدهی بالا
  • صدای بسیار کم
  • دارای فیلتر ویتامین c
  • دارای گاز مبرد R410A
  • سازگار با محیط زیست
  • پرتاب باد به 4 طرف
  • صرفه جویی عالی در مصرف برق و انرژی
  • روشن شدن خودکار
  • مجهز به کندانسور و اوپراتور طلایی
  • مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی

مشخصات کلی کولر گازی زانتی (تشخیص اصل از تقلبی)

وارد شدن این محصول به صورت گمرکی به ایران موجب شده است که سودجویان از این فرصت استفاده کرده و کولرگازی های بی کیفیت را به جای کولرگازی های خارجی به مردم بفروشند. با آشنا شدن به صورت کلی با کولرگازی زانتی می‌توانید مدل اصل و اورجینال آن را خیلی راحت شناساسیی کرده و با خیال راحت خرید نمایید. فروشگاه اسپلیت لند با تضمین کیفیت و ضمانت محصول برا شما شرایطی برای خرید آسان و امن را فراهم کرده است.

در ادامه با مشخصات کولر گازی زانتی بیشتر آشنا می‌شویم:

  • این کولرگازی دارای یک پنل داخلی و خارجی است.
  • پنل های داخلی ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند.
  • در داخل کولرگازی زانتی فیلتر هوا برای تهویه و مکش هوای محیط وجود دارد.
  • دستگاه کتملا بی صدا بوده و آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند.
  • خنک کردن یکنواخت محیط به دلیل پرتاب باد در 4 جهت
  • دارای صفحه نمایش
  • دارای موتور سنگین از نوع T3
  • کلاس انرژی B
  • مجهز نبودن به اینورتر
  • قدرت خنک کنندگی بالا زیر 15 درجه
  • دارای قابلیت سرمایش و گرمایش

اجزای تشکیل دهنده کولرگازی زانتی

کولرگازی زانتی از دو قسمت مکانیکی و الکتریکی تشکیل شده است که قطعات این دو بخش به شرح زیر می‌باشند:

1-کمپرسور کولرگازی

این قسمت از مهم ترین قسمت های سرمایشی کولرگازی است. نحوه عملکرد این قطعه به این صورت است که به صورت مکش گاز را از اوپراتور گرفته و به سمت کندانسور هدایت می‌کند. کمپرسور کولرگازی دارای انواع مختلفی مانند پیستونی، روتاری و اسکرول تولید شده است.

2-کندانسور کولرگازی

این قطعه متشکل از لوله های مسی و صفحات آلومینیومی شبکه با طراحی خاص می‌باشد که در قسمت خارجی دستگاه به جهت جذب گرمای گاز مبرد به انتقال آن به محیط بیرون تعبیه شده است.

3-گاز خنک کننده مبرد

مبرد ماده ای است که به جهت کاهش دمای سطح مشخص از یک ناحیه در روند تولید استفاده می‌شود. این ماده علاوه بر کولرگازی زانتی در یخچال و کولر ماشین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایر اجزای کولر گازی زانتی شامل برد الکتریکی، فیوز حرارتی، سنسور تنظیم دما، خازن و تابلو برق می‌شود.

قیمت کولرگازی زانتی Zanetti

وجود کولرگازی هایی با برند متنوع باعث شده است که در بازار قیمت های متنوعی از انواع کولرگازی را مشاهده کنید. کولرگازی زانتی یکی از برندهایی است که دارای کیفیت بالاست اما به دلیل ورود جدید و تازه اش به بازار قیمت پایین تری نسبت به سایر رقبا دارد. این کولرگازی با توجه به ویژگی های متنوع و مفید خود به نسبت سایر کولرگازی های موجود در بازار قیمت مناسب تری دارد و می‌تواند یک انتخاب خوب باشد.

نکات خرید کولرگازی Zanetti

قبل از اقدام به خرید باید نیاز و محیطی که قرار است دستگاه در آنجا نصب شود را در نظر بگیرید. بعد از در نظر گرفتن این موارد حتما مشخصات فنی کولرگازی را در نظر گرفته و بررسی نمایید زیرا مهم ترین قدم انتخاب یک کولرگازی مناسب است. در انتها حتما خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید تا به دام سودجویان و فروشندگان کالاهای تقلبی نیافتید.

عملکرد کولر گازی زانتی در گرما و سرما

کولرگازی زانتی هم در فصول گرم و هم فصول سرد سال کارایی دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در فصول سرد سال دمای منزل را حتی در زمانی که دمای بیرون تا 10- درجه تغییر کرده است، به خوبی گرم نگه می‌دارد. همچنین در فصل تابستان تا دمای 48 درجه می‌تواند دمای محیط را به خوبی خنک نگه دارد.

برای خرید و استعلام قیمت کولرگازی زانتی می‌توانید با شماره درج شده در سایت که متعلق به معتبرترین فروشگاه فروش کولرگازی در تهران با نام اسپلیت لند می‌باشد، تماس بگیرید.

مراحل ارسال بار به قبرس

 

ارسال بار به قبرس

قبرس یکی از شهر هایی اروپایی است که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم میشود. به دلیل درصد بیکاری کم در این کشور افراد زیادی به به خصوص ایرانیان به دلیل کار به این کشور مهاجرت میکنند. ارسال بار به قبرس توسط شرکت های باربری یکی از گزینه هایی است که افرادی که میخواهند مهاجرت کنند از ا این روش استفاده میکنند زیرا هزینه ی پایین تری نسبت به خرید اثاث در قبرس و... دارد. ارسال بار به قبرس به صورت هوایی و زمینی امکان پذیر است. شرکت فردین تجارت یکی از شرکت های باربری معتبر است که به روش های هوایی و زمینی ارسال اثاثیه به قبرس را انجام میدهد برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید.

 

 

ارسال بار به قبرس شمالی

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم کشور قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم میشود. یکی از خدمات شرکت فردین تجارت ارسال بار به قبرس شمالی است. شرکت باربری و حمل و نقل بین المللی فردین تجارت یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در زمینه ارسال بار به نقاط قبرس از جمله ارسال بار به قبرست شمالی و جنوبی میباشد که دارای بیش از 15 سال سابقه است و تمامی وسایل شما را با قیمت هایی مناسبتر از سایر شرکت ها و همراه با کیفیت بالا و تضمینی به قبرس انتقال میدهد و همچنین تمام امور مربوطه را بدون ایجاد مشکلی برای شما مشتریان عزیز انجام میدهد.

ارسال بار به قبرس جنوبی

یکی از نقاطی که افراد زیادی به خصوص ایرانیان به آن مهاجرت میکنند قبرس جنوبی است. ارسال بار به قبرس جنوبی از جمله خدمات شرکت ما است که به صورت هوایی و زمینی امکان پذیر است. هزینه ی ارسال بار به قبرس شمالی با توجه به شهر های قبرس جنوبی، نوع روش ارسال بار به قبرس جنوبی و... نمیتوان قیمت مشخصی تعیین کرد اما به طور کلی میتوان گفت که هزینه ی آن نسبت به سایر روش های دیگر ارزان تر است.

دفتر مرکزی: 02144313379

کارشناس اروپا: 02122347595

انواع روش های ارسال بار به قبرس

در حالت کلی برای ارسال بار به کشور های مختلف 3 روش وجود دارد که شامل:

  1. ارسال بار به صورت هوایی
  2. ارسال بار به صورت زمینی
  3. ارسال بار به صورت دریایی

اما در روش ارسال بار به قبرس شمالی و جنوبی 2 روش وجود دارد که این دو روش شامل:

 

 

 

ارسال بار قبرس به صورت هوایی

یکی از روش های ارسال اثاث به قبرس شمالی و جنوبی به صورت هوایی است. مزیت بزرگ این روش این است که در زمان 3 الی 4 روز تمامی وسایل شما به دستتان میرسد اما این روش هزینه ی بسیار بالایی دارد و توصیه ما برای ارسال بار به روش هوایی به افرادی است که میخواهند سریع اثاثیه منزل به دستشان برسد یا هزینه ارسال بار برایشان اهمیت ندارد. خدمات حمل بار به قبرس به صورت هوایی را ما در تمام روزهای هفته به شما مشتریان گرامی ارائه می دهیم و بیش ترین کاربری برای باربری به قبرس به صورت هوایی می باشد.

کشور قبرس دارای دو فرودگاه بین المللی با نام های LCA در شهر لارناکا و ECN در شهر ارجان است که خدمات باربری هوایی در این فرودگاه ها انجام میشود

ارسال بار به قبرس به صورت زمینی

یکی از روش های پرطرفدار که بسیاری از افراد از این روش استفاده میکنند روش زمینی است. هزینه ی ارسال بار به قبرس شمالی و جنوبی به صورت زمینه نسبت به روش هوایی بسیار ارزان تر است ولی زمان این ارسال 10 الی 15 روز زمان میبرد. قبل از ارسال اثاثیه به قبرس باید تمامی وسایل به صورت اصولی بسته بندی شوند زیرا اگر بسته بندی به درستی انجام نشود امکان دارد در هنگام جابه جایی اثاثیه شما آسیب ببنید البته که یک شرکت معتبر تمامی وسایل شما را بعد از قرار داد بیمه میکند.

مراحل ارسال بار به قبرس

  1. بسته بندی کالا: همان طور که در بالا گفتیم بسته بندی وسایل یکی از مهم ترین کارهایی است که شما باید انجام دهید شرکت فردین تجارت میتواند با تعیین وقت قبلی افراد متخصص را برای بسته بندی وسایل و جابه جایی آن ها به کانتینر ها به منزل شما بفرستد برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید.
  2. انجام تشریفات گمرکی: در فرودگاه یا گمرک و پایانه های مرزی باید یک سری امور انجام شود تا اجازه ورود و خروج همراه با بار صادر شود که این کار توسط همکاران ما انجام خواهد شد.
  3. صدور بارنامه و ارسال بار به قبرس: ارائه بارنامه ، بیمه نامه و ضمانت نامه برای تمامی وسایل شما برای راحتی خیال شما و ما
  4. ترخیص و تحویل بار در گمرک های قبرس: مرحله آخر هم تحویل دادن تمامی وسایل به صاحب بار در مقصد در زمان تعیین شده میباشد.

دفتر مرکزی: 02144313379

کارشناس اروپا: 02122347595

مدارک لازم برای ارسال بار به قبرس

اصلی ترین مدارک برای ارسال بار به قبرس ( ارسال بار به قبرس شمالی و ارسال بار به قبرس جنوبی) موارد زیر هستند :

  • اصل پاسپورت برای گیرنده و فرستنده
  • کپی بلیط
  • اصل کارت ملی برای گیرنده و فرستنده
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی

قیمت ارسال بار به قبرس

هزینه ی ارسال بار به قبرس به عوامل زیادی بستگی دارد. روش های ارسال بار به قبرس، ارسال بار به قبرس شمالی یا جنوبی، بسته بندی وسایل، استفاده از خدمات دیگر و.... از جمله عواملی است که نمیتوان قیمت ثابتی برای ارسال اثاثیه به قبرس تعیین کرد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید.

دفتر مرکزی: 02144313379

کارشناس اروپا: 02122347595

ارسال بار به ترکیه به صورت زمینی

 

ارسال بار به ترکیه

بسیاری از انسان ها به دلایل مختلفی از جمله تحصیل، کار و... به کشور های اروپایی مهاجرت میکنند یکی از کشور هایی که از نظر اقتصادی در جهان رتبه ی خوبی دارد و درصد بیکاری در این کشور کم است کشور ترکیه است که بیشتر افراد به خصوص ایرانیا به این کشور مهاجرت میکنند. اما آیا  تا به حال به کار هایی که قبل از مهاجرت باید انجام بدهید فکر کرده اید؟

وقتی تصمیم به مهاجرت میگیرید بسیاری از مشکلات صد راه شما هستند یکی از این مشکلات چگونگی ارسال بار به ترکیه است. بسیاری از افراد بعد از مهاجرت تصمیم میگیرند وسایل خود را در ایران بفروشند و همان اثاثیه را در ترکیه خریداری کنند ما به شما این پیشنهاد را نمیکنیم زیرا به دلیل تقاوت واحد های پول شما باید پول زیادی برای خرید اثاثیه در کشور ترکیه بگذارید برای همین ارسال بار به ترکیه توسط شرکت های معتبر بهترین گزینه ی است که شما با هزینه ی ارزان اثاثیه خود را به کشور ترکیه ببرید.

https://radinlogistic.com/post/8/%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87

ما در این سایت انواع روش های ارسال بار به ترکیه وجود دارد که ما در این سایت هرکدام از راه های ارسال بار را برای شما توضیح میدهیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

شرکت رادین لاجستیک یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی ارسال بار به ترکیه از جمله شهر های ارسال بار به استانبول، ارسال بار به آنکارا و... انجام میدهد شما میتوانید برای تعیین قیمت حمل بار به ترکیه با شرکت ما تماس بگیرید.

انواع روش های ارسال بار به ترکیه

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم انواع روش های ارسال بار به ترکیه وجود دارد که افرادی که میخواهند مهاجرت کنند یکی از این روش ها را به سلیقه خود انتخاب میکنند ما در این سایت هرکدام از این روش ها را به طور کامل توضیح داده ایم تا با خواندن آن ها یکی از روش ها را انتخاب کنید.

ارسال بار به ترکیه به صورت هوایی

افراد زیادی از جمله ایرانیان به کشور ترکیه مهاجرت میکنند یکی از روش های ارسال بار به ترکیه، ارسال اثاثیه به صورت هوایی است. این روش زمان خیلی کمتری نسبت به ارسال بار به ترکیه به صورت زمینی دارد اما یکی از عیب های آن این است که هزینه ی بسیاری زیادی دارد. اگر زمان برای شما اولویت دارد یا به هر دلیل باید وسایلتان سریع به ترکیه برسد میتوانید از این روش استفاده کنید. زمان ارسال بار به ترکیه به صورت هوایی 2 الی 3 روز است البته این نکته هم در نظر بگیرید زمان حمل بار شما بستگی به شرکت هواپیمایی دارد.

ارسال بار به ترکیه به صورت زمینی

ارسال بار به ترکیه به صورت زمینی برخلاف روش حمل بار به ترکیه صورت هوایی زمان بیشتر ولی هزینه ی کم تری دارد. بیشتر افرادی که میخواهند اثاثیه خود را به ترکیه ارسال کنند از این روش استفاده میکنند. اگر برای شما زمان اهمیت ندارد و قیمت اولویت است این روش بهترین گزینه ای است که ما میتوانیم به شما پیشنهاد کنید زمان ارسال بار به ترکیه به صورت زمینی 15 الی 20 روز زمان میبرد. در این روش کارشناسان ما برای بسته بندی وسایل شما که بسیار مهم و تخصصی است با تعیین وقت قبلی به منزل شما می آیند و بعد از آن اثاثیه را درون کانتینر ها به صورت مرتب جابه جا میکنند و بعد از آن راننده های حرفه ای  ما به سمت کشور ترکیه حرکت میکنند. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما صحبت کنید.

ارسال بار به تمام شهر های ترکیه از جمله ارسال بار به آنتالیا، ارسال بار به آنکارا، ارسال بار به ازمیر و... یکی از خدمات شرکت رادین لاجستیک است که شما میتوانید از دو روش بالا برای حمل بار به ترکیه و تمامی شهر های آن با شرکت ما تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

حمل بار از ترکیه به ایران

بسیاری از افراد به دلایل زیادی میخواهند وسایل خود را از ترکیه به ایران ببرند یکی از خدمات شرکت رادین لاجستیک حمل بار از ترکیه به ایران است شما میتوانید هر کدام از این روش هایی که در بالا گفته شد را انتخاب کنید  و با شرکت ما برای ارسال بار از ترکیه به ایران تماس بگیرید. هزینه ی حمل بار از ترکیه به ایران بستگی به روش و وزن اثاثیه ی شما بستگی دارد و نمیتوان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما صحبت کنید.

شرکت حمل باربری رادین لاجستیک برای ارسال بار به ترکیه

شرکت های زیادی در زمینه ی ارسال بار به ترکیه وجود دارند که شما میتوانید با هرکدام از آن ها تماس بگیرید اما یک نکته ای در اینجا وجود دارد که آیا شما میتوانید به شرکتی که تازه تاسیس شده است یا سابقه ی زیادی در زمینه ی حمل بار به ترکیه را ندارد اعتماد کنید؟ پاسخ این سوال حتما خیر است اما چطور میتوانید به یک شرکت معتبر در زمینه ی حمل بار به ترکیه را انتخاب کنیم؟

یکی از راهایی که میتوانید بفهمید شرکتی که انتخاب کرده اید معتبر است یا نه شماره ی ثبت شرکت است که شما میتوانید از آن ها سوال کنید. شرکت رادین لاجستیک با شماره ی ثبت 612060 یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی ارسال بار به ترکیه است. شرکت ما افراد با تجربه و کار بلد را استخدام میکند تا در هنگام جابجایی مشکلی برای وسایل شما پیش نیاید. میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت رادین لاجستیک برای ارسال بار به ترکیه از جمله ارسال بار به آنکارا، ارسال بار به آنتالیا و....  تماس بگیرید.

بسته بندی وسایل

یکی از مهم ترین کار ها برای حمل بار به ترکیه بسته بندی وسایل است اگه این کار به درستی انجام نشود به دلیل طولانی بودن مسیر ممکن است در هنگام جابجایی وسایل شما آسیب ببیند. پس برای بسته بندی وسایل سعی کنید از افراد متخصص استفاده کنید شرکت ما برای بسته بندی وسایل شما افراد متخصص را استخدام کرده است تا با تعیین وقت قبلی به منزل شما بیایند تا وسایلتان را بسته بندی کنند.

هزینه ی ارسال بار به ترکیه

به دلایل مختلفی افراد زیادی سالیانه به کشور ترکیه مهاجرت میکنند و برای ارسال بارشان به ترکیه از شرکت های بابری استفاده میکنند. هزینه ی ارسال بار به ترکیه از جمله سوال هایی است تا قبل از تماس با شرکت های باربری برایشان پیش می آید.

به دلایل مختلفی  از جمله نوع روشی که شما انتخاب میکنید، حجم وسایل شما و.. نمیتوان قیمت ثابتی برای ارسال بار به ترکیه تعیین کرد اما شما میتوانید برای تعیین دقیق هزینه با شرکت رادین لاجستیک تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

استخدام پرستار سالمند در کرج

 

پرستار سالمند در منزل شهر کرج

مراقبت و نگهداری از عزیزانتان را به ما بسپارید. موسسه پزشکی و پرستاری رازی کرج امکان نگهداری از سالمند در منزل را بصورت شبانه روزی و یا نیمه وقت با بهترین و مناسب ترین قیمت فراهم آورده است. اگر به دنبال استخدام پرستار سالمند در کرج هستید کافی است با ما تماس بگیرید. ما دارای کادری مجرب، آموزش دیده و دلسوز برای انجام کلیه امور پرستاری سالمندان در کرج هستیم. پرستاری از سالمند در منزل برای افرادی که دارای مشغله کاری زیادی هستند کاری بسیار مشکل و استرس زا می باشد. ما به شما کمک خواهیم کرد تا از عزیزانتان به نحو احسنت مراقب نمایید و هم آسایش شما و هم آن ها فراهم شود. اگر به دنبال خدمات پرستاری در منزل هستید بهتر است یک مجموعه معتبر و با تجربه در این زمینه را انتخاب نمایید. نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل و پرستار نیمه وقت سالمند از مهم ترین خدمات ما به شمار می رود.

برای استفاده از خدمات ما و اطلاع از قیمت خدمات پرستاری در منزل و حقوق نگهداری از سالمند در منزل، هم اکنون با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.پرستار سالمند ساعتی

بسیاری از خانواده ها به دلایل مختلفی از جمله شبفت کاری، تشکیل خانواده و... نمیتوانند از سالمند خود مراقبت و نگهداری کنند از طرفی هم به دلیل قیمت بالای خانه ی سالمندان خانواده ها نمیتوانند بخاطر جند ساعت یا موقتی پدر و مادر سالخورده ی خود را در انجا بگذارند. برای همین بیشتر افراد به دنبال استخدام پرستار  ساعتی یا موقتی هستند اما به دلیل وجود شرکت هایی زیاد نمیتوانند به هر شرکتی به همین راحتی اطمینان کرد.موسسه ی پرستاری ما یکی از شرکت های معتبر با 15 سال سابقه در زمینه ی مراقبت و نگهداری از سالمند است شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و یا استخدام پرستار سالمند موقتی با  ما تماس بگیرید.

وظایف پرستار سالمند در خانه

شما قبل از استخدام باید وظایف پرستار سالمند را بدانید این وظایف شامل:

  • مراقبت و نگهداری از سالمند
  • استحمام سالمند و رسیدگی به نظافت شخصی
  • انجام امور خانه و خدمتکاری در منزل
  • انجام امور رفاهی و پر کردن اوقات فراغت سالمند
  • رسیدگی به وضعیت درمانی سالمند در منزل
  • انجام امور اداری و مالی سالمند
  • رسیدگی به علائق سالمند در اوقات فراغت ( مرور خاطرات- خواندن کتاب – حل کردن جدول و …… )
  • همراهی سالمند در بیرون از منزل

یکی از مزایای استخدام پرستار از طریق موسسات پرستاری دارای مجوز مشخص بودن قیمت و تعرفه دستمزد پرستار سالمند در منزل می‌باشد.

دستمزد پرستار با توجه به میزان تحصیلات، تجربه و تخصص و نیز نحوه عقد قرارداد بصورت روزانه، شبانه‌روزی و نیز قراردادهای مدت دار و همچنین شرح وظایف وی ( با توجه به وضعیت سلامت سالمند ) متغییر می‌باشد.

شما می‌توانید با تماس با مرکز خدمات پرستاری در منزل مرکز رازی از مشاوران ما در این زمینه کمک بگیرید. این مرکز با توجه به شرایط و درخواست شما و بودجه موردنظر شما مراقب،نگهدار و پرستار سالمند مجرب را به منزل شما اعزام خواهد کرد.

در صورتی که پرستار با امور فیزیوتراپی آشنایی داشته باشد و برای درمان از فیزیوتراپی در منزل استفاده نماید، از حقوق بیشتری برخوردار خواهد شد.

در صورتی که مراقب سالمند امور تزریقات در منزل را نیز علاوه بر وظایف نگهداری و مراقبت انجام دهد ، نیز از حقوق بالاتری برخوردار است.

خصوصیات یک پرستار خوب

بسیاری از سالمندان به دلیل بیماری هایی که دارند نمیتوانند از خودشان به تنهایی مراقبت و نگهداری کنند برای همین بیشتر خانواده ها برای سالمند خود پرستار استخدام میکنند. اما یک نکته ی بسیار مهم این است اگر در هنگام استخدام پرستار دقت نکنیم ممکن است در شرایط نیاز نتواند از سالمند شما به درستی مراقبت کند. البته استخدام پرستار فقط برای سالمندان بیمار نیست بلکه بسیاری از پدر و مادر های سالخورده نمیتوانند به تنهایی به کار های خانه یا تنها زندگی کنند و نیاز به یک همدم برای صحبت کردن دارند برای همین شما باید یک پرستار خوب استخدام کنید. خصوصیات یک پرستار خوب شامل:

  1. صبور بودن
  2. خوش اخلاق و مهربان
  3. روحیه ای شاد و سرزنده
  4. خنده رو
  5. وقت شناس
  6. دلسوز
  7. تعهد به اصول اخلاقی و وجدان کاری

برخی از بیماری های دوران سالمندی

یکی از مشکلات و نگرانی های دوران سالمندی تنهایی و ترس از تنها ماندن است که به مرور تبدیل به افسردگی می گردد. در این شرایط فرد نیاز به یک همدم دارد. همدم سالمند می تواند از افسردگی او جلوگیری کرده و او را به دوران خوش گذشته بازگرداند. اما با این حال ممکن است بیماری هایی به سراغ فرد بیاید. از قبیل:

  • بیماری زخم معده در سالمندان
  • بیماری های ریوی در سالمندان
  • آلزایمر
  • پارکینسون
  • بیماری های دریچه قلبی در سالمندان
  • بیماری زخم بستر

از دیگر خدمات ما در زمینه پرستار سالمند در کرج می توان به نگهداری از سالمند آلزایمری اشاره نمود.

مراقبت سالمند در منزل شبانه روزی

پرستار سالمند 24 ساعته به کسی گفته میشود که به طور دائم در منزل از سالمند مراقبت میکند. بسیاری از خانواده نمیتوانند از سالمند خود مراقبت و نگهداری کنند برای همین یک پرستار شبانه روزی استخدام میکنند وظایف این پرستار شبانه روزی شامل:

  • مصرف به موقع دارو
  • انجام دادن امور منزل
  • تعویض پانسمان
  • ورزش دادن
  • حمام روی تخت
  • تعویض سوند
  • تکان دادن بیمار به دلیل عدم ایجاد زخم بستر

هزینه ی استخدام پرستار

همان طور که گفته شد استخدام پرستار به عواملی چون پرستار شبانه روزی، پرستار ساعتی و.... بستگی دارد برای همین نمیتوان قیمت ثابتی برای نگهداری و مراقبت از سالمند شما تعیین کرد شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید.

پرستار سالمند شبانه روزیتماس بگیریدپرستار سالمند ساعتیتماس بگیریدپرستار سالمند پوشکیتماس بگیریدپرستار سالمند آلزایمریتماس بگیریدپرستار سالمند پارکینسونتماس بگیریدپرستار سالمند سکته مغزیتماس بگیریدهمدم سالمندتماس بگیرید

پرستار خانم سالمند

یکی از مهمترین مراحل پرستاری ارتباط مستقیم با سالمند است تا در صورت مشکل سالمند بتواند  به پرستار آن را بگوید اما این همه ی ماجرا نیست بسیاری افراد به دلایل عقاید مذهبی و فرهنگ با وجود توانایی بالای پرستار نمیتوانند با پرستار آقا ارتباط خوبی برقرار کنند. همین موضوع باعث میشود در سالمندانی که بیماری دارند دشوار تر شود  زیرا برخی از آن ها نمیتوانند به دلایل مختلفی با پرستار خود درباره ی مشکلاتشان گفت و گو کنند. شما میتوانید برای استخدام پرستار خانم سالمند با شرکت ما تماس بگیرید.

نحوه کار با قلاویز دستی

 

قلاویز چیست

به زبان ساده قلاویز ابزاری است که از آن برای ایجاد رزوه بر روی قطعات استفاده میگردد، هنگامی که نیاز به اتصال قطعات به یکدیگر از نوع جدا شدنی باشد از این ابزار برای ایجاد رزوه داخل سوراخ که از قبل توسط مته ایجاد گردیده است استفاده میکنیم

انواع قلاویز

بسته به نوع نیاز ماشین کاری قلاویز ها در دسته های متفاوت تقسیم بندی میگردند که در موارد ذیل به معرفی شرح کوتاهی از آنها خواهیم پرداخت

قلاویزهای دستی

دلیل نامگذاری این قلاویز ها به نوع عملیات استفاده از آن ها مرتبط می باشد. این قلاویز ها در سری های سه تایی ساخته می شوند، قلاویز اول رو(مخروط بلند)، قلاویز دوم رو ( درگیر شونده ) قلاویز سوم رو (کامل کننده رزوه انتهایی)

نحوه کار با قلاویز دستی

•    تراشیدن رزوه ها با قلاویز اول رو شروع می شود، در این قلاویز 6 الی 10 دندانه انتهایی به صورت زاویه دار سنگ زنی شده اند.
•    قلاویز دوم رو پس از قلاویز اول رو به کار می رود و رزوه ها را تا حد ممکن تراش می دهد. در این قلاویز 3 الی 4 دندانه انتهایی شیب دارند.
•    رزوه انتهایی را در یک سوراخ ته بسته می توان با قلاویز سوم رو تکمیل کرد، در این نوع قلاویز ها تنها 1 یا 2 رزوه به صورت شیب دار سنگ زنی شده اند و بقیه رزوه ها کامل هستند و میتوان نتیجه گرفت که تنها در سوراخ های ته بسته لازم است برای تراشیدن کامل رزوه ها از هر سه قلاویز استفاده نمود.

خرید قلاویز دستی

مجموعه هامون ابزار با در اختیار داشتن انواع قلاویز های دستی در دو نوع HSS & HSCO آماده ارائه قیمت  به متقاضیان این نوع از قلاویز ها می باشد

قلاویز های ماشینی

قلاویز های ماشینی در برگیرنده 3 موقعیت ایجاد رزوه بر روی یک ابزار می باشند که برای استفاده از آنها از ماشین های خطوط تولیدی استفاده میگردد

انواع قلاویز های ماشینی

دسته بندی این نوع از قلاویز های مرتبط با متریال ماشین کاری که این نوع از ابزار بر روی آن عملیات رزوه زنی را انجام خواهد داد

مرتبط می باشد

خرید قلاویز ماشینی

مجموعه هامون ابزار با آشنایی کامل از محصول مورد عرضه آماده ارائه مشاوره قبل از خرید و ارائه قیمت در خصوص قلاویز های ماشینی می باشد

قلاویز های لوله یا G

این قلاویز های در واقع نوعی قلاویز های مخروطی برای ایجاد یک سطح آب بند در استاندارد انگلیسی می باشد

قیمت انواع قلاویز لوله

کافی است با انتخاب سایز مورد مصرف قیمت این نوع از قلاویز ها رو از ما دریافت نمایید

قلاویز های استاندارد آمریکایی

 این قلاویز های در واقع نوعی قلاویز های مخروطی برای ایجاد یک سطح آب بند در استاندارد آمریکایی می باشد که بیشتر در صنایع نفت و گاز از این قلاویز ها استفاده میگردد

قیمت قلاویز های استاندارد آمریکایی

کافی است با انتخاب سایز مورد مصرف قیمت این نوع از قلاویز ها رو از ما دریافت نمایید.

خدمات بسته بندی وسایل توسط شرکت فردین مرادی

آشنایی با خدمات شرکت فردین مرادی

شرکت حمل و نقل فردین تجارت دارای بیش از 10 سال سابقه در زمینه ارسال لوازم منزل به کشورهای اروپایی و ترکیه است. ما در این مجموعه پکیج تخصصی بسته بندی، حمل و نقل و انجام تشریفات گمرکی را از درب منزل شما تا مقصد اصلی در کشورهای خارجی توسط کادر متخصص و مجرب در سیستم حمل و نقل بین الملل ارائه می‌دهیم. 

همانطور که می‌دانید خدمات ارسال بار بین المللی نیازمند تخصص و تجربه فراوانی است از این رو لازم است توسط یک شرکت معتبر و خوشنام انجام گیرد. مجموعه فردین تجارت همواره بر پایه این اصول تلاش نموده است تا خدمات دسته بندی وسایل و لوازم، خدمات باربری به شهرهای ترکیه و دیگر کشورهای اروپایی را با قیمت بسیار مناسب انجام دهد. 

https://fardintejarat.ir/post/1060/%D9%81%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C

روش‌های ارسال بار شرکت فردین مرادی

ارسال بار به هر نقطه از دنیا توسط شرکت فردین تجارت یک تجربه عالی برایتان خواهد بود چرا که تمامی خدمات حمل و نقل توسط پرسنل کارآزموده و باتجربه انجام می‌گیرد. خدمات ارسال بار از طریق زمینی، هوایی و دریایی به صورت کاملا ایمن و کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد. 

 خدمات بسته بندی وسایل توسط شرکت فردین مرادی

شایان ذکر است که خدمات بسته بندی لوازم که از اصلی‌ترین آیتم‌هایی است که پیش از ارسال بار انجام می‌گیرد توسط پرسنل آموزش دیده و ماهر مجموعه ما انجام می‌گیرد. تمامی تلاش ما ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن است چرا که در طی این سالها توانسته‌ایم از این طریق رضایت همه جانبه مشتری را کسب نماییم. 

نگهداری سالمند

 پرستارسالمند 

مراقب سالمندان فردی است که به طور معمول از نگهداری، امور شخصی و مراقبت از سالمندان در خانه مراقبت می کند. این عملکردها بر اساس نیاز به مراقبت های پزشکی و پرستاری، نظارت بر وضعیت جسمی و روحی، پشتیبانی از فعالیت های روزانه و غیره تقسیم می شوند.
مرکز پرستاری  سالمند پرستار جو خانه با گردآوری گروهی بسیار سازماندهی شده و آگاه از پرستاران سالمند، با ارائه فردی ماهر و با تجربه برای نگهداری از والدین سالمند سعی در کاهش نگرانی شما و ارائه بهترین خدمات دارد.
مراقبت از سالمندان در منزل
نگهداری از سالمندان در منزل مزایای زیادی دارد که در اینجا به توضیح برخی از آنها می پردازیم:
سالمندان در خانه و خانواده خود احساس بهتری دارند
صرفه جویی در زمان و هزینه های جانبی مانند سفر به مراکز درمانی مختلف و صف های طولانی در این مراکز
استرس و فشار اعضای خانواده را کاهش دهید و مطمئن شوید که عزیزانتان تحت نظارت و مراقبت یک تیم متخصص هستند.
ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به صورت کاملا تخصصی از قبیل مدیریت تغذیه و طرح دارویی، کنترل دمای بدن، فشار خون، قند خون و غیره.
انجام آزمایشات پزشکی، تزریقات و واکسیناسیون های لازم در منزل.
انجام کارهای روزمره مانند استحمام و دستشویی رفتن و ....
پرستار ارشد در منزل
پرستار سالمند در منزل می تواند متخصص پرستاری بالینی سالمندان باشد که می توانید با توجه به نیاز خود از مهارت و تجربه هر یک از آنها استفاده کنید و بسته به شرایط و بودجه خود می توانید این پرستاران ثبت نام شده را استخدام کنید. . یک دوره متفاوت
شرح وظایف پرستار ارشد در منزل
برای اینکه بهترین مراقب را برای والدین سالمند خود استخدام کنید، باید با وظایف یک پرستار سالمند در منزل آشنا باشید. پرستار خانه سالمندان تمامی آموزش های آکادمیک و عملی را دیده است و قادر است کلیه مراقبت های سالمندی را به خوبی انجام دهد. پرستار سالمند موظف است طبق دستورالعمل استاندارد خدمات پرستاری سالمندان به نیازهای شخصی و خاص سالمندان رسیدگی کند.
گاهی به دلیل کهولت سن ممکن است فرد مسن نتواند به امور شخصی مانند سلامتی، دارو، غذا و غیره رسیدگی کند. همچنین ممکن است سالمندان به دلایل پزشکی نیاز به مراقبت 24 ساعته داشته باشند و در غیر این صورت آسیب ببینند. بنابراین در این شرایط پرستار ارشد در منزل موظف است علاوه بر مراقبت از او بر امور شخصی او نیز نظارت داشته باشد.
اگر پرستار وظایف خود را به خوبی انجام دهد، وضعیت جسمی و روحی سالمندان بهتر می شود. گاهی نیز ممکن است یک فرد سالمند به تنهایی بتواند به امور شخصی خود رسیدگی کند، اما برای رهایی از تنهایی و احساس ناخوشایند ناشی از آن به پرستار سالمند در منزل نیاز دارد. در این صورت اخلاق دلسوزانه و حرفه ای مهمترین وظایف شماست.
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد